تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

سلام. بابت اینکه چند روزی نتونستم وبلاگ رو به روز کنم معذرت می خوام . متاسفانه بر خلاف میلم مشکلات اونقدر گرفتارم کردن که نتونستم کنسرت تنبور استاد مرادی رو از نزدیک ببینم. در واقع حتی نتونستم بهش فکر کنم.بخصوص اینکه چند ماه دیگه کنکور دارم و کم کم باید خودمو آماده کنم.به همین خاطر دیگه مثل گذشته نمیتونم مرتب وبلاگمو به روز کنم. اما در مورد اون دوستایی که توی این دوره که من نبودم لطف کردن و به تنبور مست اومدن و نظر دادن. از همشون ممنونم. نظرات شما دوستان خوبم من رو برتی ادامه راه دلگرم میکنه. اما ایجا لازم میدونم یک مطلب رو برای همه شما و بخصوص دوست عزیزم پوریا یاداوری کنم.من شخصا یک نوازنده تنبور عادی با اعتقاد به آیین یارسان (اهل حق)  و در عین حال یک شنونده حرفه ای ساز تنبور هستم.همونطور که بارها توی مطالبم اشاره کردم به نظر من بهترین نوازنده ساز آیینی تنبور  در دوران ما مرحوم سید خلیل عالی نژاد بودند .این مطلب را به این خاطر یادآوری کردم که به گفته یکی از  دوستانم که قبلا با پوریا صحبت کرده ظاهرا ایشون با نظر من مخالف هستن و استاد علی اکبر مرادی رو به عنوان بهترین در نظر دارند. به هر حال من از پوریای عزیز خواهش میکنم هر وقت این مطلب رو خوند نظرش رو برای من و سایر دوستان بگه. یادمون نره که تنبور بیش از اونکه یک آلت موسیقی باشه یک ساز آیینی و یک مظهر حضرت دوست هست. ای کاش به پنجه ای دلخوش باشیم که ما رو بیشتر به  حق  و حقیقت رهنمون میکنه.


بگو یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا دوشنبه 4 مهر 1384 ساعت 01:43

سلام به دوست خوبم سیاوش و تمام اهالی و طرفداران تنبورمست . در توضیح مطلب بالا که فکر کنم زیادتر مربوط به من میشه لازم میدونم توضیحاتی رو بدم . همینطور که دوستم سیاوش در تمام یادداشتهایش ازجمله بگو یا علی استفاده میکند و هدف فقط رسیدن به حق و حقیقت در سایه آیین یارستان می باشد باید بگم که این که من استاد مرادی را بهترین میدانم فقط و فقط یک نظر شخصی بوده و از دید یک نوازنده تنبور(دید موسیقی) به این امر نگاه کرده ام و این به معنای این نیست که من با نظر دوستم مخالف باشم و من امیدوارم این نظر باعث ناراحتی اهالی تنبورمست نشده باشد و من در آینده بتوانم عالی نژادها و مرادی های دیگری را در عرصه رواج این ساز آیینی و این نوای قلبی به جهانیان باشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد