تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

انتشار آلبوم شهرام ناظری

آلبوم مشترک شهرام ناظری و پسرش حافظ پس از سه سال آماده انتشار شد.کار مشترک شهرام ناظری و پسرش حافظ، بعد از دو سال و نیم به پایان رسید. این مجموعه شامل سه ساعت موسیقی و گفتار درباره مولانا و زندگی اوست که به زودی در تور شمال آمریکا و اروپا روی صحنه خواهد رفت.

این مجموعه شامل سازبندی‌های ایرانی و غربی است و در اجرای زنده آن نوازنده‌های حرفه‌ای غربی نت‌های پیچیده ای را اجرا خواهند کرد.


در این کار سعی شده لحن‌ها و آوازهای گمشده زنده شود. در بخش‌هایی از این کار گویش‌های حماسی و لحن‌های آوازی که از دوران صفوی به بعد از بین رفته است گنجانده شده است.


در این مجموعه قطعاتی از اشعار فردوسی هم گنجانده شده است که با لحنی حماسی اجرا شده‌اند. در مراسم اجرای این برنامه دکتر جان لیون از آمریکا (استاد دانشگاه کلمبیا)، دکتر شراره دیواندری استاد دانشگاه تهران و دکتر ویکتور پایون از فرانسه، شرح حالی از مکتب فکری و زندگی مولانا را به همراه گزیده‌ای از آن به سه زبان بیان خواهند کرد.

دوستان عزیز .اطلاع دارید که تنبور مست یک وبلاگ در مورد مسایل روز موسیقی ایران است . از امروز قصد دارم روزانه یک کاریکاتور از هنرمند گرامی آقای نیک آهنگ کوثر را در این وبلاگ منتشر کنم . این کاریکاتور ها از طرف من بدون شرح هستند و تفسیر آنها به عهده ی شما گذاشته میشود . هدف من از ارایه ی این آثار صرفا تنوع بخشیدن به مطالب است و آغاز این روال به معنی تغیر جهت در موضوعات وبلاگ نیست . چاپ این آثار به معنی تایید آنها نیست و مسئولیت آنها بر عهده ی مولف  آن میباشد . این وبلاگ به هیچ عنوان علاقه ای به طرح مسایل سیاسی ندارد .

دعای آخر ماه رمضان

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 6 آذر 1384 ساعت 23:02

عکس دیده نمیشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 آذر 1384 ساعت 12:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد