تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

یرای رضا سقایی دعا کنیم

هنگامی که سخن از آواز ایرانی به میان می آید بی اختیار به یاد محمد رضا شجریان می افتیم . سخن از سه تار یا کمانچه  ما را با عبادی و بهاری پیوند می دهد و آنگاه که با موسیقی مقامی لرستان روبرو می شویم به رضا سقایی می رسیم.


در واپسین روزهای سال گذشته دست تقدیر دیگر بار بزرگ  آواز لرستان  رضا سقایی را در بستر بیماری نشاند. این هنرمند گرامی که آثاری به یادماندنی و ارزشمند از موسیقی لری را برای دوستدارانش به یادگار گذاشته بر اثر سکته مغزی در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری شده است .



بی شک موسیقی لرستان وامدار تلاش های بی وقفه این هنرمند محبوب است . روحیه لطیف رضا سقایی تمام دوستداران موسیقی لرستان را به عیادت از وی مشتاق میکند تا شاید برای لحظه ای از بار رنج و اندوه ناشی از بیماری ایشان بکاهند .

تنبور مست برای این هنرمند گرامی آرزوی سلامتی می کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
جلال غلامی چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 11:52

من خیلی کم اتفاق افتاده که از منبعی یا جایی بشنوم که از هنرمند با ارزش سرزمین لرستان با آن صدای آسمانی یادی بشود و وقتی در سایت شما اسم و عکس سقایی را دیدم خیلی خوشحال شدم که هنوز منابعی هستند که به یاد هنرمندهن واقعی هستند.
لازم است بعرض برسانم که رضا سقایی را چندین سال است که به انزوا کشانده اند و یادی از این بلبل سرزمین لرستان که صدای زیبای او وقتی تقنگ را توصیف میکرد و دایه دایه را فریاد میزد؛ به میان نیامده است.
بنده نیز از درگاه خداوند متعال برای این هنرمند واقعی سلامت و برای شما دست اندرکاران سایت تنبور مست موفقیت ارزو میکنم و تقاضامندم در صورت امکان ترانه های سقایی را برای دانلود در سایت خود بگنجانید.
علی یارتان

با سپاس از حسن نظر شما دوست گرامی .
قرار دادن آثار هنرمندان مختلف کشورمان به صورت غیر مجاز و بدون در نظر گرفتن حقوق پدید آورندگان مدت هاست در بین سایت ها و بخصوص وبلاگ ها رواج یافته است . تنبور مست از آغاز فعالیت خود از انجام این عمل خودداری نمود و به روند خود ادامه می دهد .
اما در مورد آثار استاد سقایی به خاطر شناسایی هرچه بیشتر این هنرمند گرامی تنبور مست پس از کسب اجازه از ایشان در آینده نزدیک چند اثر برجسته از وی را در وبلاگ قرار میدهد . امید که مقبول طبع دوستداران موسیقی قرار گیرد .

نصرت پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 22:11 http://noosi.blogfa.com



سلام مومن مست !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد