تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

مدیری که مدیریت نداشت

ناهماهنگی های پیش از آغاز کنسرت محمد رضا شجریان  در تهران بار دیگر علاوه بر این هنرمند گریبان گیر دوستداران وی شد . فروش بلیط به صورت اینترنتی در کشوری که هنوز بسیاری از مردم از این پدیده بی اطلاع و یا حد اقل کم اطلاع هستند و خطوط پرسرعت در کشور فراگیر نشده است آن هم به بهانه کاهش مشکلات مردم تنها تلاشی برای پاک کردن صورت مسئله به نظر می رسد . تجربه ناموفق دو سال پیش برنامه ریزان اجرای شجریان نیز از دید کادر پر ادعای مدیریتی دل آواز دور ماند .

سابقه همکاری آقایان نوربخش و شجریان نشان دهنده رضایت استاد آواز ایران از مدیر برنامه شان است . اما آیا آقای شجریان به این نکته توجه کرده اند که لیاقت و کفایت یک مدیر در شرایط سخت و بحرانی مشخص می شود ؟ چه کسی پاسخگوی صد ها هزار ساعت وقت و انزژی کاربرای بود که برای بلیط این کنسرت آرزو ها در سر داشتند ؟ آیا شرمساری برای این همه ناهماهنگی کافی است ؟چه کسی پاسخگوی دل های شکسته علاقه مندانی است که به جرم عدم دسترسی به اینترنت یا کارت اعتباری بانک سامان از اجرای هنرمندشان محروم شدند؟

اقای نوربخش . تدارک اجرای برنامه های موسیقی در کشورهای اروپایی یا آمریکا هنر نیست ؟ در کجای دنیا شما به عنوان همراه آقای شجریان برای اجرای یک کنسرت هجده هزار بلیط را طی کمتر از یک ساعت به فروش رسانده اید و مردم کدامین کشور دنیا برای گرفتن بلیط یک کنسرت موسیقی شبانه روز به صفحه کامپیوتر خیره می شوند؟

جناب شجریان . چشم پوشی کردن از خطا ها و کاستی ها جز اینکه به شخصیت اخلاقی و هنری شما ضربه وارد کند ارمغانی به همراه ندارد . به هر حال مدیریت اجرایی کنسرتی به حساسیت برنامه شما در ایران به نیرو هایی متخصص تر و مجرب تر از کادر فعلی نیازمند است .

استاد گرامی . بسیاری بابت گناه نکرده از شما آزرده خاطرند . داوری منصف باشید و با یک جمله شرمساری از دوستدارانتان فاصله نگیرید . با مردم باشید .... 

نظرات 2 + ارسال نظر
م ی ث م دوشنبه 8 مرداد 1386 ساعت 02:56 http://mrblue.blogsky.com

همش تقصیر محبوبیت استاده !!!

سلام و درود
موسیقی ایرانی به روز شد و منتظر حضور گرم و نظرات شماست .

یا علی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد