تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

کهنه داستان فروش اینترنتی بلیط

متاسفانه با وجود تجربه های نا موفق  گذشته فروش اینترنتی بلیط کنسرت محمد رضا شجریان بار دیگر شاهد اختلال در روند فروش بلیط کنسرت هستیم.

زمان آن رسیده تا تیم برگزاری کنسرت و در راس آن محمد رضا شجریان پیش از اعلام فروش اینترنتی بلیط به فکر تقویت فنی سایت فروش باشند . تغییر چند باره تاریخ و نحوه فروش بلیط جز دلزدگی و رخوت چیزی را به هنردوستان ایرانی تقدیم نمی کند و در این میان ساعت ها وقت و انرژی کاربران به هدر می رود .

کم کم عذرخواهی نیز به شیوه ای ناکارامد تبدیل می شود و آنچه در خاطره ها ثبت  و در تاریخ ماندگار می شود عدم توجه مدیران برگزاری و شخص استاد آواز ایران به مخاطبان موسیقی ایرانی خواهد بود.

استفاده از اینترنت به عنوان راهی مطمئن و کم دردسر تنها زمانی مورد تایید است که زیرساخت های مناسب برای ارائه خدمات از طریق اینترنت فراهم باشد نکته ای که هنور پس از گذشت سال ها و چندین تجربه نا موفق از سوی برگزار کنندگان کنسرت های آقای شجریان نادیده گرفته می شود .

با امید به سالی پربار

کنسرت های موسیقی در سال جدید نوید بخش سالی پر رونق در حوزه اجرای موسیقی است . امید که در کنار توجه به سطح کمی کنسرت ها به کیفیت آثار توجه بیشتری شود و جشنواره موسیقی فجر نیز پربار تر از سال گذشته برگزار شود . تنها رخداد بین المللی موسیقی ایران که که باید به عنوان نماد پویایی موسیقی ملی کشورمان در عرصه جهانی شناخته می شد تا کنون در رسالت خویش ناموفق بوده که در این بین همراهی اساتید برجسته موسیقی  و هنرمندان جوان را می طلبد .

امید که متولیان حوزه هنر در کنار تلاش برای برگزاری کنسرت ها به روند آموزش نیز توجه ویژه ای داشته باشند. با آرزوی روزهایی خوش در سال پیش رو برای موسیقی .