تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور
تنبور مست

تنبور مست

تنبور مست وبلاگی است پیرامون موسیقی ملی و ساز باستانی تنبور

زخم

دوستان:

انسان وقتی یک جمله از یک نویسنده بزرگ میخواند شاید سالها بعد مفهوم آنرا درک کند .مثل این جمله از صادق هدایت که

 پس از سالها امشب به مفهومش رسیدم .

در زندگی زخم هایی هست که روح را آهسته در انزوا میخورد و میتراشد .

امیدوارم هرگز به مفهوم این جمله پی نبرید .بیش از این قادر به نوشتن نیستم .

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 14:21

ای برادر بزرگوار
عاشق صدای تنبورم وای که این ساز چه روح نواز است اما متاسفانه بلد نیستم در خلوتی برای دلم بنوازم .
قیمت ومشخصات تنبور را برایم بفرست
علی یارت
نظیفی

شتابناک دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 17:01 http://1-7.persianblog.com

دوست خوبم من سالها پیش به این نتیجه رسیده بودم .. اما به قول شما خدا نکنه آدم این چیزا رو بفهمه .. وبلاگ خوبی داری .. به من سر بزنی خیلی چیزی از دست نمی دی .. یاعلی

سیاوش دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 19:07

سلام دوست عزیز
ضمن تشکر از بابت زحمات شما

سینا دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 20:23 http://www.romeo.mihanblog.com

یا علی. از آتش در آمد خود آتش بود و در آتش سوخت. بسیار وبلاگ جالبی دارین. میخواستم با شما تماس داشته باشم. خیلی کار واجبی دارم.برام پیغام بذارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد